Accés al contingut Accés al menú de la secció
DOGC  > Serveis  > Servei de publicació al DOGC  > EACAT, sistema de tramesa de documents per publicar al DOGC
 

EACAT, sistema de tramesa de documents per publicar al DOGC

EACAT (Extranet de les administracions públiques catalanes), ha quedat establerta com la plataforma de tramesa de documents per publicar al Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya. Així, l’Acord de Govern de 24 de gener de 2012 disposa que EACAT és “el sistema per lliurar textos a publicar al DOGC (anuncis i altres documents que no s’han de tramitar a través de l’Oficina del Govern)”.

Des de 2003, EACAT és l'eina que connecta de forma fàcil les administracions públiques: els permet realitzar les tramitacions interadministratives i enviar documentació de forma electrònica amb seguretat jurídica gràcies a l’ús de la signatura digital i el registre telemàtic.

Aquesta extranet es considera estratègica per facilitar el desenvolupament de l’Administració electrònica a Catalunya. Per això, progressivament incrementa funcionalitats, en aquest cas la tramesa de documents per publicar al DOGC per part dels departaments i organismes dependents de la Generalitat, tal i com des de fa anys ja fa l’Administració local.

Data d'actualització: 09.07.2014