Accés al contingut Accés al menú de la secció
DOGC  > Resultats i fitxa
 
Afegeix-lo a la meva selecció i subscriu-m'hi
Afegeix-lo a la meva selecció
Dades del document
  • Tipus de document Resolució

  • Data del document 14/01/1998

  • Número de control 97345020

  • Organisme emissor Departament de la Presidència

Dades del DOGC
  • Número 2563

  • Data 23/01/1998

  • Secció DISPOSICIONS

  • Pàgina 956

Descriptors relacionats
Lupa
Accedeix a la cerca

RESOLUCIÓ de 14 de gener de 1998, per la qual es dóna publicitat a l'Acord del Govern d'11 de novembre de 1997, relatiu a la delegació en els consellers de la competència per a l'aprovació dels manuals d'organització dels respectius departaments.


                                                              
 Atès  que  en  data  11  de novembre de 1997 el Govern de la 
 Generalitat  de  Catalunya  va  procedir  a  l'aprovació  de 
 l'Acord  relatiu  a  la  delegació  de  la competència per a 
 l'aprovació  dels  manuals  d'organització en els consellers 
 dels  respectius  departaments que conformen l'Administració 
 de la Generalitat de Catalunya;                              
                                                              
 De conformitat amb el que estableix la disposició addicional 
 5.6 del Decret 123/1997, de 13 de maig, pel qual s'aprova el 
 Reglament general de provisió de llocs de treball i promoció 
 professional  dels  funcionaris  de  l'Administració  de  la 
 Generalitat de Catalunya;                                    
                                                              
 D'acord amb el que disposen l'article 80 de la Llei 13/1989, 
 de  14  de  desembre,  d'organització,  procediment  i règim 
 jurídic de l'Administració de la Generalitat de Catalunya, i 
 el punt 3 de l'esmentat Acord del Govern d'11 de novembre de 
 1997;                                                        
                                                              
 En ús de les competències que tinc atribuïdes,               
                                                              
 Resolc:                                                      
                                                              
 Que   es   publiqui  íntegrament  al  Diari  Oficial  de  la 
 Generalitat de Catalunya l'Acord del Govern d'11 de novembre 
 de  1997,  relatiu  a  la  delegació de la competència per a 
 l'aprovació  dels  manuals  d'organització en els consellers 
 dels  respectius  departaments que conformen l'Administració 
 de  la  Generalitat  de  Catalunya,  el  qual figura annex a 
 aquesta Resolució.
                                                              
 Barcelona, 14 de gener de 1998                               
                                                              
 Josep Maria Via i Redons                                     
 Secretari del Govern                                         
 i de Relacions amb el Parlament                              
                                                              
 ACORD                                                        
 d'11  de  novembre  de 1997, del Govern de la Generalitat de 
 Catalunya,  relatiu  a  la delegació de la competència per a 
 l'aprovació  dels  manuals  d'organització en els consellers 
 dels  respectius  departaments que conformen l'Administració 
 de la Generalitat de Catalunya.
                                                              
 La  Llei  9/1994, de 29 de juny, de reforma de la legislació 
 relativa a la funció pública de la Generalitat de Catalunya, 
 estableix  a  l'article  27 que, als efectes de l'elaboració 
 adequada  de  les convocatòries i per facilitar la gestió de 
 les  competències  de  personal,  es  poden elaborar manuals 
 d'organització.
                                                              
 Amb  aquesta  finalitat,  el Decret 123/1997, de 13 de maig, 
 pel  qual s'aprova el Reglament general de provisió de llocs 
 de  treball  i  promoció  professional  dels  funcionaris de 
 l'Administració  de  la Generalitat de Catalunya, faculta al 
 Govern de la Generalitat, en la disposició addicional 5, per 
 delegar en la Comissió Tècnica de la Funció Pública o en els 
 departaments  mateixos  l'aprovació i les modificacions dels 
 manuals d'organització.
                                                              
 Els  manuals d'organització departamentals constitueixen una 
 eina  complementària  de la relació de llocs de treball i de 
 les    normes    que    configuren   l'estructura   orgànica 
 departamental,  i  la  seva  l'elaboració facilita la gestió 
 tant  de  les  competències  de  personal  com  l'elaboració 
 adequada  de  les  convocatòries  de  provisió  de  llocs de 
 treball.
                                                              
 El  caràcter  orientatiu  de  les  descripcions incloses als 
 manuals  d'organització  comporta la seva adaptació continua 
 als  canvis  que  es  vagin produint als llocs de treball en 
 funció  de  les  tasques  a  desenvolupar  i  dels serveis a 
 prestar,  la  qual  cosa  fa  necessària  la conveniència de 
 facilitar  l'agilitat  i rapidesa en la seva tramitació, per 
 tal  de  no  dificultar  el  normal  desenvolupament  de les 
 convocatòries de provisió.
                                                              
 En   conseqüència,   a   proposta   del  Departament  de  la 
 Presidència, el Govern de la Generalitat acorda:             
                                                              
 -1  Delegar en els consellers l'aprovació i modificació dels 
 respectius  manuals d'organització dels llocs de treball del 
 personal  al  servei  de  l'Administració  de la Generalitat 
 inclòs  en  l'àmbit d'aplicació de la Llei 17/1985, de 23 de 
 juliol,  modificada  per  la  Llei 9/1994, de 29 de juny, de 
 reforma  de la legislació relativa a la funció pública de la 
 Generalitat  de  Catalunya,  d'acord  amb  el que disposa la 
 disposició  addicional 5 del Decret 123/1997, de 13 de maig, 
 pel  qual s'aprova el Reglament general de provisió de llocs 
 de  treball  i  promoció  professional  dels  funcionaris de 
 l'Administració de la Generalitat de Catalunya.
                                                              
 -2   Les  competències  que  es deleguen s'exerciran dins el 
 marc  de  les polítiques de flexibilització de la gestió que 
 tendeixen  a garantir una prestació del servei públic àgil i 
 eficaç.
                                                              
 -3   S'autoritza  al secretari del Govern i de Relacions amb 
 el  Parlament  per donar publicitat al contingut del present 
 Acord del Govern.
                                                              
 -4   El  Govern de la Generalitat podrà revocar en qualsevol 
 moment les competències delegades.
                                                              
 -5   S'autoritza  a la Direcció General de la Funció Pública 
 per dictar les normes complementàries que siguin necessàries 
 per   a  la  configuració  de  criteris  homogenis  quant  a 
 l'elaboració   i   contingut   dels  manuals  d'organització 
 departamentals.
                                                              
 (97.345.020)                                                 
                                                              
Amunt